.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : معلمان برای حل چالش های مازندران فرهنگ سازی کنند
استاندار مازندران از معلمان خواست تا با فرهنگ سازی بین دانش آموزان برای حل چالش های فرهنگی و اجتماعی استان برنامه ریزی و مشارکت کنند.

 به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی پور ظهر دوشنبه در آئین تجلیل از معملان منتخب استان در بابلسر با تقدیر از تلاش‌های بی وقفه معلمان به ویژه در دوران کرونا اظهار داشت: معلمان در این دوران که در واقع آزمون الهی بود سربلند بیرون آمدند.

وی نقش معلمان را در توسعه کشور و استان بسیار سنگین و مهم برشمرد و گفت: مجاهدت معلمان در دوران کرونایی که با کمترین امکانات برای نظام تعلیم و تربیت جانفشانی کردند، از یاد مردم نخواهد رفت.

وی با عنوان اینکه برای تداوم سربلندی نیازمند توسعه هستیم، معلمی را شغل انبیا دانست و گفت: اگر امروز ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله فناوری وعلمی جایگاهی در جهان دارد، مرهون تلاش معلمان است.

استاندار مازندران با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به تعلیم و تربیت توجه ویژه ای شده است، از معلمان خواست تا با فرهنگ سازی بین دانش آموزان برای رفع چالش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی تلاش کنند.

وی با تاکید براینکه آموزش و پرورش باید در اولویت تصمیم گیری ها باشد، به سالروز شهادت علامه مطهری اشاره کرد و وی را از استوانه‌های فکری انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: اندیشه ناب استاد مطهری همچنان در حوزه و دانشگاه در حال تدریس است.

استاندار مازندران نقش معلمان را در دوران دفاع مقدس بی بدیل دانست.

در این آئین از ۱۴۲ معلم وفرهنگی نمونه استان تقدیر شد./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.236 seconds.